برگزاری نمایشگاه تخصصی «مدیا اکسپو ۱۴۰۴»

نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت تصویر، صدا و تبلیغات ایران “مدیا اکسپو ۱۴۰۴” با هدف ایجاد هم‌افزایی میان فعالان حوزه رسانه، تبلیغات، عکاسی، فیلم‌سازی و تولید محتوا، از ۷ تا ۹ آبان‌ماه در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود. به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی نمایشگاه: این رویداد با مدیریت و دبیری الهام سادات حسینی، به‌عنوان نخستین بستر منسجم برای ارتباط مستقیم برندها، تولیدکنندگان تجهیزات، استودیوها، آموزشگاه‌ها و متخصصان حوزه رسانه طراحی شده است. در نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت تصویر، صدا و تبلیغات ایران، مجموعه‌ای از برندهای معتبر داخلی و بین‌المللی در حوزه تجهیزات فیلم‌سازی، عکاسی، نورپردازی، صدابرداری، چاپ، تبلیغات و استودیو حضور خواهند داشت. در حاشیه این رویداد،علاوه بر بخش نمایشگاهی، برنامه‌هایی همچون نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه عکس، معرفی محصولات جدید برندها و مسابقه بهترین ولاگ نمایشگاه با جوایز ارزنده برگزار می‌شود. الهام حسینی دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت تصویر، صدا و تبلیغات ایران با اشاره به اهمیت این رویداد گفت: مدیا اکسپو فقط یک نمایشگاه نیست؛ جریانی‌ست برای رشد، آموزش و دیده شدن فعالان این صنعت. هدف ما این است که مدیا اکسپو به پایگاهی سالانه برای معرفی استعدادها و توسعه صنعت رسانه در کشور تبدیل شود. وی افزود:از جمله برندها و شرکت‌های حاضر در این دوره می‌توان به سینما کالا، دیجی‌صدا، دیدگاه استور، الو تجهیزات، ایده‌آل، بویا، نانلایت، ادیکم و جمعی از آموزشگاه‌ها، استودیوها و گروه‌های هنری اشاره کرد. دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت تصویر، صدا و تبلیغات ایران اضافه کرد: این رویداد با حمایت و همکاری اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران کشور، انجمن عکاسان تبلیغاتی ایران، شرکت ایده‌آل، مجموعه سینما کالا و جمعی از فعالان صنفی و رسانه‌ای برگزار خواهد شد. نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت تصویر، صدا و تبلیغات ایران “مدیا اکسپو ۱۴۰۴” از ۷ تا ۹ آبان‌ماه هر روز اط ساعت 11 تا 20 (8 شب) در مرکز نمایشگاه‌های برج میلاد تهران آماده بازدید علاقمندان است.

مقالات مرتبط

ماجرای تعویق قصاص قاتل «امیر محمد خالقی» پای چوبه دار چه بود؟

وکیل پرونده «امیرمحمد خالقی» ماجرای گذشت از قصاص ولی دم مرحوم خالقی…

وقتی عزت ملی بر صحنه سازی ترامپ غلبه کرد

ایران نشان داد که سیاست خارجی‌اش بر اصول ثابت استوار است، نه…

اسنپ‌بک؛ پرهزینه‌ترین اشتباه اروپا در دهه اخیر

اسنپ‌بک که نه بازدارندگی ایجاد کرد و نه دستاورد ملموسی برای اروپا…

دیدگاهتان را بنویسید